Frequently Asked Questions

  1. Wanneer krijg ik mijn reisbescheiden?

    De reisbescheiden worden ca. 2 á 3 weken voor vertrek opgestuurd.

  2. Is het mogelijk om langer te kunnen blijven op de plaats van bestemming?

    Dit is mogelijk. Om aan te geven dat u langer wilt verblijven kunt u het invulformulier gebruiken dat bij stap 1 van het boekingsproces wordt aangeboden.

  3. Is het mogelijk om alleen een startbewijs te kunnen verkrijgen via Loopreizen.nl?

    Dit is niet mogelijk. Wij bieden alleen startbewijzen aan in combinatie met vlucht en/of hotel.

  4. Is het mogelijk om van een andere luchtenhaven te reizen dan aangegeven staat op de website?

    Dit is mogelijk. Om aan te geven dat u vanaf een andere luchthaven wilt vertrekken kunt u het invulformulier gebruiken dat bij stap 1 van het boekingsproces wordt aangeboden.

    Het invulformulier is te vinden via de link "Wilt u langer verblijven of heeft u andere wensen. Klikt u hier"

  5. Is het mogelijk om langer te kunnen blijven op de plaats van bestemming?

    Dit is mogelijk. Om aan te geven dat u langer wilt verblijven kunt u het invulformulier gebruiken dat bij stap 1 van het boekingsproces wordt aangeboden.

    Het invulformulier is te vinden via de link "Wilt u langer verblijven of heeft u andere wensen. Klikt u hier"

  6. Is het mogelijk om alleen een startbewijs te kunnen verkrijgen via Loopreizen.nl?

    Dit is niet mogelijk. Wij bieden alleen startbewijzen aan in combinatie met vlucht en/of hotel.

  7. Zijn de vanaf prijzen op de website inclusief of exclusief startbewijs?

    De vanaf prijzen op de website zijn exclusief startbewijs. Bij het doorklikken tijdens het boekingsproces kunt u de toeslag voor het startbewijs terug vinden.

  8. Ik heb al een bestaande boeking, maar ik heb personen die bij willen boeken. Is dit mogelijk?

    Dit verschilt per reis. Indien u personen wilt bijboeken op een bestaande boeking controleren wij altijd eerst de beschikbaarheid voor extra personen.

  9. Ik heb interesse in een buitenlands evenement, maar ik kan dit evenement niet vinden in jullie aanbod. Kan Loopreizen.nl hier iets in betekenen?

    Vanwege onze wereldwijde contacten kijken wij graag met u mee of wij iets voor u kunnen betekenen buiten ons aanbod om. Vaak is het vanuit onze positie mogelijk om gegarandeerde startbewijzen te verkrijgen. Neem in een dergelijk geval contact op met één van onze medewerkers, zij bespreken graag de mogelijkheden met u.

  10. Ik heb interesse in een bestaande reis, maar heb liever een ander hotel voor mijn verblijf. Kan dit?

    Ja, dat is mogelijk. Indien u om welke reden dan ook wenst af te wijken van het standaard reisprogramma op de site kunt u dit aangeven bij één van onze medewerkers. Een korter of langer verblijf is bijvoorbeeld ook mogelijk.

  11. Wij willen graag met onze loopgroep eens naar een buitenlands evenement, kan Loopreizen.nl hierin iets betekenen voor ons?

    Absoluut! Loopreizen.nl verzorgt al ruim 14 jaar complete arrangementen voor zowel individuele lopers als loopgroepen naar wereldwijde bestemmingen. Loopgroepen ontvangen standaard korting op hun reis en worden ten alle tijden zo gunstig mogelijk geplaatst in hotels t.o.v. start- en finish locatie van het evenement. Indien u interesse heeft om een buitenlands evenement te bezoeken met uw loopgroep kunt u contact opnemen via info@loopreizen.nl.

  12. Ik heb liever telefonisch antwoord op mijn vragen. Wat is het telefoonnummer waarop Loopreizen.nl te bereiken is?

    Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt Loopreizen.nl telefonisch (010-4971180) bereiken tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag vanaf 09:00 tot 17:30.

  13. Hoe kom ik aan het startbewijs voor het gekozen evenement?

    U bezoekt voor deelname aan het evenement de expo. In praktisch elk geval dient u daar het startbewijs op te halen voor het evenement. In een enkel geval krijgt u het startbewijs vooraf thuis gestuurd per e-mail of post.

  14. Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij Loopreizen.nl?

    De betalings voorwaarden bij Loopreizen.nl zijn:

    • Aanbetalingspercentage bedraagt 35% over de basis reissom + de volledige startbewijzen.
    • de restbestaling dient 2 maanden voor vertrek voldaan te zijn.

  15. Is het mogelijk om van een andere luchtenhaven te reizen dan aangegeven staat op de website van loopreizen?

    Dit is mogelijk. Om aan te geven dat u vanaf een andere luchthaven wilt vertrekken kunt u het invulformulier gebruiken dat bij stap 1 van het boekingsproces wordt aangeboden.